jag kan inte göra mer än mitt bästa




Då kom jag nyss hem från stan, som alltid med Sandra blev det fika på Ebbas, kladdkaka med grädde ofc! :D längesen nu tycker jag så det var vi värda. Sen gick vi runt i alla affärer ungefär 25 gånger. Det är typ mat grejs från hela världen på Stortorget (eller vad heter torget där vid H&M och Fahlmans?) så vi köpte churros, rätt gott men efter det hade jag florsocker på heeela strumpebyxorna, vackert xD. Annars köpte jag bara en sak, en vit oversize tröja på Gina som vi ska ha på oss när vi serverar på lördag :) om jag inte har berättat det innan så ska jag, Fay och Fiona servera på min gamla hopprepstränare Maries bröllop i helgen, sjukt roligt :) nu ska jag kolla på friståendet igen, suck. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0