jag vill, jag kan, jag ska, men jag vågar inte.

Efter killarnas träning (som för övrigt gick ganska bra) så var det myskväll hos Frida och Julia :) vi åt lasagne och maraboutårta och tittade på Män som hatar kvinnor. Väldigt bra film måste jag säga! Ni som inte har sett den, se den! Den var ganska läskig, speciellt eftersom vi var själva hemma, det var väldigt mörkt och huset knakade. Och mitt i det läskiga fick jag sms, jag trodde att hjärtat skulle hoppa ut nästan så rädd jag blev. Men ja, väldigt sevärd! :)

Vi blev väckta halv nio imorse och bara åt frukost och fixade oss för träning, det gick helt okej idag men jag är sur på mig själv för att jag är feg. Idag ska jag bara ta det överdrivet lugnt, kanske titta på en film eller något? Söndagar är chilldagar och det var de hela förra terminen med. Samla ny kraft inför en ny skolvecka. Jag räknade förresten ut att jag tillbringar 16 timmar varje vecka med gympa. 10 timmar egen träning och 6 timmar gymnaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0