kan någon vara bättre än bäst?




Måttligt skönt att va hemma igen, jaaapp! Kursen har varit sjukt seeg, hela dagen igår hade vi bara teori och nästan hela dagen idag med. Vi hade fyra demogymnaster (även kallade försökskaniner av Oliwia) så ja. Och vi passade noll så vi satt bara och lyssnade hela tiden, vi höll på att somna. Men igårkväll hade vi riktigt kul, jag, Frida, Shiralee och Kristina. Och det var en himla massa saker som var inte okej.

Nu är jag så trött och hungrig så det är inte klokt. Imorgon är det skola igen och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, skola eller inte. Imorgon blir det nog inte. Jag vill sova och ha helg igen.

Kommentarer
Postat av: Oliwia

men det är ju som förökskaniner som du förklarade det, bara första tanken som kom ;p haha<3

2009-08-23 @ 21:36:53
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0