Koh Lanta GF läger

Igår gick jag upp megatidigt och tog bussen till Lerberget. När jag kom dit så var det helt konstigt och jag hittade inget och massa sånt. Men det löste sig. Vår lilla gympagrupp som vi hade i Thailand skulle ha ett litet läger men det blev bara jag, Louise, Emelie, Amalia och Jennifer. Plus Annika och Malin som är tränare, och Jennifers mamma Kerstin var med och tittade och så :) iallafall så hade vi hallen heeelt för oss själva hur länge som helst! Det var jätteskoj, och för en gångs skull var det trampett som var roligast. Två nya varv blev det, 1,5 skruv på trampett, stod bara en gång men kom runt i själva skruven rätt många och det känns bättre och bättre :) sen handvolt helskruv. Så nu har jag klarat alla mina årsmål på halva året så det är nog dags att skaffa nya ;) efter att ha tränat hur länge som helst (från 10 till halv 5 med två pauser) åkte vi och badade, så skönt! Sen hem till Louise & co och åt, lekte en jättekul lek, kollade film osv. Sen sov vi allihop där, mysmys. Om någon skickar lite bilder så kommer det senare, annars inte. :p

Idag har jag inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem men kanske blir det sova över med Sandra ikväll och imorgon ska jag va med henne ;) puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: louise

Ja, vi hade det riktigt kul. Får göras om! ;D Poss <3

2009-08-11 @ 19:06:22
URL: http://louise.gunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0