min helg

En sammanfattning av helgen i bilder och text!



I fredags kom vi fram till Gunnel och Affe och deras coola hus nån gång vid lunch. Sen åkte jag, Vera, Agnes och Petra in till Älmhult, mötte mamma och gick runt i lite affärer. Där finns inte så många men jag fick med mig två stycken linnen från JC hem.



I huset finns hur många rum som helst, fyllda med hur mycket saker som helst. Här är Vera i det rummet som vi sov i. Det luktar ganska konstigt men är ganska mysigt. Man sover inte så jättegott heller. Men det är en natt om året, jag tror att vi kan stå ut.



Det finns en lekplats precis utanför och den här snurran tycker vi om. Den slutar typ aldrig snurra. Det går bara fortare och fortare hela tiden. Magiskt. Om man inte byter håll efter en stund så mår man lite illa.



På lördagen innan vi skulle åka vidare passade vi på att hjula en massa.



Sen åkte vi vidare till Staffan och Berit. Här ska vi snart hoppa i och bada. Det där lilla huset är hur mysigt som helst, där sover vi när vi är där. Jag, Vera och Agnes gör alltid det. Detta året fick vi besök av Adrian med. Han låg under mig, där är inte så mycket plats förstår ni. Så det hade varit synd om honom ifall jag hade ramlat ner, men det gjorde jag inte.



Vi badade, badade och badade tills att vi blev skrynkliga. Då solade vi istället. Kolla in mina snygge naglar. Varannan gul och varannan orange, det kallar jag färgglatt. Just nu har jag varannan vit och varannan rosa.



Vi skulle springa och hoppa i backen på kvällen och försöka ta lite coola bilder. Men jag ramlade. Och det gjorde ont. Ni ser ju själva att precis efter detta så får mitt ben ganska ont.



Agnes hoppar, utan att slå sig.



Denna bilden får avsluta. Detta är ett spel som heter 21, jag testade inte ens för det verkade så tråkigt men de andra fastnade totalt i det och spelade hela tiden.

Hoppas ni har haft en toppenhelg för det har jag, och mina kusiner är bäst!


Kommentarer
Postat av: vera

hihihi, så fin sammanfattning! ;)

vi har alltid så sjukt roligt :)

fint av dig att ta med när du snubblade. det kommer bli en klassiker :D

jag älskar dig så jävla mycket hjärtat! <3<3<3

2009-08-11 @ 18:57:26
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0