patetisk är nog ett ganska bra ord.




inbakad fläta har jag kommit på att det är ganska så nice, lite så "hej jag är fem år" - varning men jag gillar det iallafall :) lätt att sätta upp och skönt för att inget hår fladdrar ner.

Det är något speciellt med fredagkvällar, ja det vet ju alla. Så vad gör jag då? Först tränar som en idiot och sen sitter och döar vid datorn. Ja, gött ju. Men innan på träningen kom jag fram till att fredagskvällar (och träningar på sådanna) luktar något särskillt, speciellt när det börjar bli höst. Det luktar liksom mysigt men endå kallt. Om någon fattar hur jag menar :) antagligen inte men jag tror att jag tycker om det faktiskt, även om det hade varit skönt att bara sitta hemma eller sova över med någon nån gång liksom, för fredagar efter fem timmar på GH och hemma vid halv tio är man ganska trött och sen ska man vara där igen på söndagmorrnar tio. Så byebye livet, hello gymnastik. Från och med denna veckan egentligen är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0