so close but so far away.




Back to school idag då, var väl helt okej, men såklart ska vi ha maten första veckorna :o visst, mentorsgrupp 21 är bästbästbäst men vi kan väl få slippa sånna hemskheter? Aja, jag och Elin hade rätt chill endå, torka glas och kastade dom i staplar typ. Vi har plastglas på vår skola för er som inte kunde tänka ut det själva.

Måste säga att jag är väldigt stolt över mina killar, väldigt duktiga var de idag, första träningen sen tävlingen som var i maj och det mesta satt kvar i dem, det var dock bara åtta stycken där men endå.

Jag blir fett sur på min msn som bara loggar ut sig hela tiden, ååh :@ och vem vill vara demogymnast på tumbling steg 1 i helgen? Där kommer va tre stycken, känns ju fint (y) vet ni? Min nästkusin fixade spotify åt mig, tack Marcus! Och nu lyssnar jag på musik :o helt sjukt, stolt över mig själv nästan.

att sakna någon är något av det värsta som finns, och jag saknar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0