berg och dalbana.




Jag vet att jag ändrar mig typ hela tiden men nu är skolan okej igen och dagen har varit väldigt rolig faktiskt. På NO:n (som egentligen skulle vatt matte) så satt Fiona och höll på lite med persinnen och vipps så låter det BAANG! och hela har ramlat ner. Jag och Oliwia som sitter ungefär på andra sidan klassrummet skrattar och skrattar. Sen säger Per-Axel: "Jag är en liten tjock gubbe i mina sämsta år". Det var lite roligt det med. Efter skolan försökte jag och Fiona hitta något att ha på oss på discot men det gick kasst så ingen av oss har nåt att ha på oss typ ungefär. Idag är jag gympa-ledig och det är sjukt skönt. Och det underbara hjärtat på min kind har Fiona ritat, och hon har ett hon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0