a n n a n d a g j u l


Mest för att Louise är på Koh Lanta och bor i sitt hus på Southern Lanta
nu (eller snart, för dom är nog på Koh Jam just för tillfället), jag är inte
avundsjuk alls, nädå.


Dagen har spenderats med V&A (som vanligt), vi var på stan och hittade
en massa saker, faktiskt. Det gillar vi. Efter att ha gått utan jackor på
Kappahl, förväxlat Vila och Vero Moda, ringt mormor på hennes mobil,
höll på att glömma kolla jacka till Vera och en massa andra saker åkte
vi iallafall hem.

Nu i eftermiddags/kväll har vi varit hos farmor och ätit en massa god mat
och efterrätt och fika och jag vet knappt allt. MÄTT kan man väl beskriva
sig själv som nu ja.

Och imorgon kommer Shiralee och Vendela hit, så jag är GLAD! :D puss.


Kommentarer
Postat av: shiralee

jag saaaaaaaaaaaaknar dig sjuuuuuukligt mycket, :( <3

2009-12-26 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0