b a d m i n t o n p u s s



Tekniken är inskickad och väskan är packad. Allt är nog klart och om
bara en liten stund ska jag sticka iväg till GH och träna tjejerna,
jättelängesen sist känns det som. Ska iallafall bli roligt. Sen hem till
Frida, sova där och tagggga. :D haha, det känns som att jag ska tävla
för jag är helt nervös och så. Men det ska bli grymt roligt att kolla på
de underbara tjejerna som ska tävla, håll tummarna för att det ska gå
hur bra som helst! Bilden är på dåvarande mini-elit (+Vevve) (som nu
är elit tillsammans med gamla elit) från USM i år. Fina tjejer det <3

Badmintonen idag var riktigt kul. Bara för att jag och Liwisen är bäst,
vi vann till och med över F&F, rätt coolt.

Ha en grym helg allihopan, så hörs vi på söndag kväll :) puss <3

Kommentarer
Postat av: Liwia

2009-12-04 @ 16:32:06
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/
Postat av: Oliwia

hah blev ingen text där uppe ;O

aja men vi e best linea :D<3

2009-12-04 @ 16:34:21
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0