b a r u m 2 0 0 9






Är hos V&A&A igen, och hittade dessa härliga bilderna från Barum i somras,
passar inte jättebra nu mitt i vintern men iallafall :)

Vi tittar på Greys och har gjort det hela kvällen också, mysigt värre!
Imorgon blir det stan - mellandagsrea och sen ska vi äta hos farmor.

Och igår var det julafton ja, fick en massa fina saker, det jag hade önskat
mig + massor mer :D tack alla!

Mer ingående inlägg om julen kommer kanske, men nu blir det blicken
tillbaka på tvn och svara på de smsen jag har fått de senaste minuerna.

Och en sista sak. GRATTIS VENDELASYSTER! 39 minuter för sent, men
iallafall :)

Ha det fint, puss

Kommentarer
Postat av: Vendela

hahha, detta hade jag inte sett. men ttaaaaaack i efterhand :P <3

2009-12-29 @ 03:02:15
URL: http://www.vendelahugosson.devote.se
Postat av: Vendela

efterskott? :P

2009-12-29 @ 03:02:28
URL: http://www.vendelahugosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0