f ö r s t a d e c e m b e r



Ny månad igen.

Och jag tror att jag ska börja ta tag i bloggen igen,
så mycket jag hinner iallafall. Ganska mycket i skolan
nu innan lovet, dock bara 13 skoldagar kvar! Imorgon
är det inlämning av engelskaarbetet och franskaprov.

Och sen var det ju Vesterlund nu i helgen, riktigt kul
var det! :D körde två nya varv, flickis dubbel och
flickis helskruv. Hallen var rätt ball fast jag inte gillade
den i början. Pippi, lovelove. ♥

Och helgen som kommer blir det Göteborg för hela
slanten! Min trupp ska tävla så jag och Frida ska upp
och kolla, kommer bli riktigt trevligt. Alice ska köra
alla sina varv förutom två för mig. Älskar dig Ballisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0