g o d j u l a l l i h o p a n !


Och en bild på mormor, Leena och Siv sen förra julafonen!

Nu är det då tekniskt sett julafon. Jag tycker inte att det känns juligt alls
men vi får hoppas att den känslan kommer lite mer när jag vaknar igen.

Vi var ju hos mormor nu idag (igår). Väldigt nöjd med mina grötpaketer måste
jag säga :D det blev ett litet block, tre par strumpor, flygande tefat godis,
hårbottenmassagegrej, fyra överstrykningspennor, klistermärken där
det står god jul & gott nytt år, sminkborttagning x2 och scrapbookingsak.
Det var nog allt.

När vi kom hem tittade vi några avsnitt av julkalendern, jag är fortfarande
två back men får kolla på dem imorgon istället. Plus att vi klämde på paket.
Ni lär få veta hur många där fanns för vi har införskaffat den fina traditionen
att vi räknar :D mest för att få tiden att gå lite fortare... Men iallafall :)

Kommentarer
Postat av: shiralee

GOD JUL BÄSTA BÄSTA BÄSTA LINNEA!

- det bästa med detta året, är att jag har lärt känna dig! lättaplättar puttenuttesnuttegullet!

jag älskar dig <3

2009-12-24 @ 01:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0