g o t t n y t t å r !



Sitter hos Vera nu, ska fira nyår här :)

Sjukt roligt med Fay igår och idag, igår blev det väla och massa flum
och sånt, kollade på gympafilmer med hela Fays gympaliv sen hon var
miniliten ag i England. Sjukt söt. Jag skrattade till jag grät också, för
första gången nånsin. Jag kan försöka förklara, men det är inte så lätt;

Det var en tävling i mix, en liten tävling där man körde plint osv. De hade
kört kullerbytta (plint) och nästa varv var mellanhopp och innan första killen
började springa vinkade tränaren en kille till sig (som inte skulle vara med
på det varvet). Han gick till tränaren och mitt inne där på tävlingsgolvet
började han göra grodhopp. Efter det började första killen då springa och
nån stans vid hälften börjar han sakta ner farten och stannar precis när
han kommer fram till satsbrädan. Då såg man att plinten stod på fel håll,
det var nog det han kom på ungefär på hälften, asså så sjukt roligt. Vi
spolade tillbaka jättemånga gånger och dog ganska mycket lite alla gångerna.
Shit alltså. Helt sjukt.

Idag har vi kollat på barnen i bullerbyn och massa annat på youtube och
spelat bomb it 2. Vi är bäst. Sen åkte jag hem och har fixat en massa och
sånt och nu är jag som sagt då här! Tänkte skriva en sammanfattning av
varje månad 2009 imorgon eller någon annan dag då jag har tid. Händer
ganska mycket saker nu den närmsta tiden. Ha det fint, och GOTT NYTT ÅR
på er alla! :D nästa gång vi hörs är det antagligen 2010! puss

Kommentarer
Postat av: vera

Jag Älskar Dig Helt Otroligt Mycket!<3

2010-01-01 @ 01:42:22
URL: http://veiras.blogg.se/
Postat av: faye

hahaha, linnea asså vi e faktiskt bästpå riktigt :)<333

2010-01-01 @ 03:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0