g r a t t i s s a n d r a ! < 3

Tack alla som har gjort denna helgen, ni är underbara. I fredags var
vi då hos Frida, det var jag, Sandra, Julia, Emma, Amanda, Mei-ling
och Julia. Mys, vi åt och snackade massa och kollade film, Sandra, Julia
och Amanda åkte hem under tiden och det slutade med att Frida kollade
på filmen och jag, Emma och Mei-ling sov.

Igår åkte vi upp till Väla, fick testa sån modell för en dag hos 15 minutes
på Cubus och man fick en gratis bild, så vi tog två med oss båda på. 
Här under är den som blev bäst.



Sen stack vi till gh och hade killarna sen till Sandra och hade en till grymt
mysig kväll. Där va jag, Frida, Julia, Josse, Marie, Jaquline och några
andra tjejer från Sandras klass. Folket droppade av och till slut var det
bara jag, Julia och Frida kvar och vi satt och pratade sjukt länge om allt
möjligt. Sjukt mysigt, jag saknar alla de helgerna när det alltid var så.
& tack Shiralee för att du är du och alltid lyssnar på mig, det betyder allt <3

Jag och Frida sov hos Julia och imorse var det bara att gå upp pigga
och glada klockan åtta för att sticka till gh igen. Jag hoppade luftkudde
ett tag med grön, tredje gången denna veckan, det ni! Sen egen träning
och det blev en nackcrasch men annars gick det väl helt okej, jag har
skitont i min rygg efter en failad landning på mage i gropen i fredags.
Sista träningen innan nästa år idag, grymt sorgligt och jag kommer sakna
Sara (& Malin) som ska till Indien och Thailand alldeles för länge sjukt
mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0