h a d e t f i n t p u u u s s h a a j


mest för att jag älskar denna lilla skitungen :)

Om en liten stund sticker jag till väla med fäääänniiii :D om ni har tur
har hon med sig sin lilla kamera och då får ni se bilder och sånt där,
annars är det ju synd om er eller nåt. Sen ska jag sova hos henne, faktiskt
längesen sist, usch skam. Jag känner litegrann på mig att vi kommer ha
myyycket roligt, annars kan vi ju dö litegrann och min hals med för den
delen och sånt, aja nu känns det som att detta inlägget var lite onödigt
men ni vet att jag lever&så ja. Pussochkram, idag ska jag köpa en massa
godis och ladda upp inför det nya året fastän jag redan har fått lite, hihi
tack sweetisar :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0