h e l g e n k o m m e r b l i g r y m



Älskar bilden & saknar dagen. Älskar mina tjejer också ♥

Sitter och renskriver tekniken samtidigt som jag snackar med Anna :)
Hoppas ganska mycket att dom ska till Polen samtidigt med oss, jadåå!

Dagarna bara flyger iväg och idag har också varit helt chill som vanligt,
men sen desto mer plugg, fasar inför tisdag ;s då har jag teknikprov,
spela upp franskadialogen, presentera mig själv på engelskan och säkert
engelskaredovisning också. SÄLLAN dålig planering av lärarna att allt
kommer samtidigt precis sista veckorna, SÄLLAN. Håller tummarna för att
det ska gå bra iallafall.

Shit! Måste packa sen också ju! Göteborg i helgen ju, jag har inte börjat
och imorgon måste ju ALLT vara klart, hinner bara hem om en snabb
sväng efter skolan innan GH, egentligen inte alls men eftersom vi inte
har någon franska hinner jag lite iallafall. Men packningen måste bli klar
ikväll, det är redan torsdag liksom.

Puss och kram på alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0