i n t e v ä r t d e t



Gissa vilken mentorsgrupp som har lyckats få städ denna veckan...
Ja, vi alltså. Yeeyyy... Överlyckliga är vi, jag lovar -.- men Elin och jag
är lite bättre än alla andra och lyckades få tömma papperskorgarna,
bättre än toaletterna iallafall.

Kom hem för typ en timme sen, har varit på möte på gh om våren, våra
killar ska slå ihop sig med två andra grupper så det blir en grupp med
57 (!) killar (!) på 6-9 år (!) ja... Överleva... Två gånger i veckan... Nej
men det ska bli kul faktiskt. Vi är ju sju tränare (+ en Thomas) så vi får
hoppas att vi reder ut det. Behöver inte oroa mig för det än dock, det
är maaassor med veckor kvar innan dess :D gött.

Jag blev sur idag. På svenskan fick vi tillbaka novellerna, man fick skriva
två sidor och där va knappt någon som fick högre än VG. Men det lönar
sig att skriva mer än vad man får, så har det varit innan med! ÅÅÅÅHH!

Sen fick vi reda på betygen i matte/NO/teknik också. MVG, VG, VG. Kan
bli bättre men det är väl helt okej. Hade jag inte fått MVG i matte hade
jag blivit galen. Tur att vi slapp det iallafall. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0