j a g s e r d e t s n ö a r



...eller, jag såg det innan iallafall. För nu har det slutat och den lilla snön
som landade på marken förvandlades ganska snabbt till slask.

Vi hade gympauppvisning idag i skolan. OMG. "Förträningen" gick sämst,
jag tänkte vägra köra men sen när det väl blev dags körde jag endå,
såklart. Gick väl okej förutom att jag ramlade på den första 1,5 skruven,
det är nog ett varv jag aldrig kommer bli alltför säker på :(

Efter det gick jag tillbaka till skolan för att städa. Nya torg fick jag (eller
jag fick slåss med Jesper om det eftersom det är det lättaste att städa
och alla vill ha det. Men han går i 7an och jag i 9an så jag fick det utan
större ansträngning, gud vad jag ska utnyttja att vara nia detta året.)
Jag behövde inte ens moppa för Marie var lite snäll idag. Dessutom tjänade
jag en krona på det, eller jag hittade den under soffan. Alltid nåt ju.

Har varit hemma hos Frida sen, helt sjukt vad vi är bra som lyckas spilla
precis ALLT. Vi spiller 1000 gånger mer än Elin och Annie som är 8 år.

Vid matbordet:
Linnea: Valnötter liknar ju hjärnor...
Claes: Ja det gör de.
Linnea: Men är det det?
Claes, Frida, Elin, Annie: HAHAHAHAHAH
Linnea: Eller, jag menar... Ser hjärnor ut så på riktigt?
Dumförklarad igen, japp japp japp. Undra varför.

Fick förresten reda på franskabetyget idag. MVG! :D och en glad Linnea.

Puss&Kram skumbanan. (skumtomte)


Kommentarer
Postat av: LOuise

Sv: HAha, ja, det var najs. :D Idag ska vi dra ner till stranden nedanför Southern Lanta för Ellinore har tydligen fortsatt med gympan på onsdagar :D Vi hälsar från dig ;)

2009-12-16 @ 03:47:20
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: shiralee

klart du kommer klara 1½ skruven, det är svårt i början bara, man ramlar ganska mycket då, eller jag gjorde iaf. ;) ramlade typ på två tävlingar också men sen så efter ett tag så lär man sig att nästan alrig ramla. :) <3

2009-12-16 @ 10:40:36
Postat av: Frida

haha :p Du låter som Joakim von anka... överlycklig för en krona ;)



Och svar: Vissa hjärnor kan säkert bestå av valnnötter ja, jag har en god vän som antagligen har en sådan... Hon börjar faktiskt på samma bokstav som du... eller nej förrästen, hon heter samma sak som du... Just det! Det var ju du... <3

2009-12-19 @ 09:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0