j u l a v s l u t n i n g i m o r g o n



Amalia har fått den nya Bones-boxen, Vera lånar den och vi är lite...
Fast, typ. Kollade ganska många avsnitt igår, sen blev det bara ett under
tiden jag var där idag tyvärr. Fick iallafall låna ett par skor till julavslutningen
imorgon, taack!

Var på Another Pretty Face idag med Sandra och Frida :D + Oliwia och
Emelie, för de var där samtidigt och vi stod typ och snackade alla hela
tiden. Det var GRYMT roligt iallafall! Tack Sandra och Julia <3 just nu är
mitt hår väldigt lockigt och jag är väldigt svart runt ögonen. Men det är
rätt ballt egentligen och folket tyckte att jag liknade Tove i Idol.

Och ja, IMORGON slutar vi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har förresten fått reda på lite
fler betyg, eller igår fick jag det. Överlycklig/Linnea! :D

Svenska: MVG
SO (4 betyg!): MVG
Engelska: MVG

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Vi bor på Slow Down ;) Ska till e annan ö över jul och sen ska vi bo i vårt eget hus på Southern Lanta :D <3

2009-12-20 @ 08:19:03
URL: http://louisegunnarsson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0