l a a w i i o o !


ingen ny bild, men detta har jag iallafall på mig idag också.

Två dagar på raken med dålig sömn, så idag är jag trött. Men det har
varit så värt det, ett dygn med mina favoriter och det har varit hur kul
som helst! Igår satt vi och snackade hela dagen, på kvällen åt vi på
Haket och sen kollade vi på två filmer här hemma, pratade ännu mer och
kom i säng vid halv fem. Ni är så sjukt bra, bäst till och med. ♥

Klockan fem ska jag befinna mig på gh, första gången på två veckor
vilket känns helt sjukt, helt grymt längesen jag var där ju. Det är iallafall
träning inför uppvisningen med hela föreningen, hoppas att det går bra
och hoppas att alla saknade finisar är där.


Kommentarer
Postat av: Vendela

du kan va bäst linnea, eller du ÄR bäst linnea. loveyou <3

2009-12-29 @ 02:59:02
URL: http://www.vendelahugosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0