m i n h e l g


Albin & Linnea, julen 98 (?)

Nu är det jullov och tiden har bara flugit iväg känns det som! I fredags
efter avslutningen skulle vi gå och fika typ halva klassen men vi hamnade
på McDonals, som vanligt. Sen gick jag med Sandra till Ebbas, det
började riktigt tjockis alltså och julen är inte direkt då man går ner i vikt
annars heller... Kvällen var iallafall väldigt rolig! :D tack Oliwia, Fay, Fiona,
Anna, Elin och Josse för det! Sandra och Joakim var där en liten stund
också. Riktigt trevlig kväll och natt iallafall.

Igår var det först väla med Alice, vi var där typ jättetidigt, eller 10 när
det öppnade och efter fem timmars sömn var jag sådär pigg. Köpte de
sista julklapparna iallafall, skönt :) och hade lika kul som alltid med Alice
såklart! Sen var det direkt hem till Vera där de andra kusinerna också
var, fika och massa annat, och tomteverkstad, haha alla paketen blev
fina :) på kvällen var vi hos Amalia med familj, snöbollskrig! :D sen blev
det film och jag somnade i soffan vid tio, vaknade typ halv två och gick
hem och la mig.

Idag gick jag upp tolv, GÖTT. Det har varit städdag i huset så jag har
storstädat mitt rum, det är finare än nånsin! Man är välkommen att komma
hit och titta om man inte tror mig. Det tog 2,5 timme! Helt sjukt. Efter det
har det varit Vera för hela slanten. Bones och singstar och sånt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0