o n s d a g v e r a d a g



Bilden har ni förmodligen sett innan. Jag & Vera, julen 2008. Nästan
precis ett år sen. Helt sjukt att det är den nionde december redan.

Jag och Julia fixade present till Sandra, sen kom hon och hennes söta
syskon ner i stan och de skulle fixa till Frida och jag till Oliwia, de hittade
men det gjorde såklart inte jag.

Vera är här nu, vi har precis ätit toast och tittat ett avsnitt Greys från
säsong tre, nu är tydligen denna säsongen slut så det är inget idag!? ;o
Jag höll på att få lite smått spel när jag fick reda på det, INTE OKEJ. Så
ikväll får vi se om vi hittar något annat eller om det blir lite mer säsong
tre, kan funka det med i nödfall ju.

Latero. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0