t r e d a g a r k v a r !


Australien

Dum som jag är önskade jag mig knappt något i julklapp, och nu några
dagar innan jul kommer jag på en hel massa saker jag vill ha. Riktigt
pantat faktiskt. Och det är inga sånna saker som nån hade kommit på
bara sådär heller så jag får väl klara mig utan eller köpa själv, men det
känns ju så fruktansvärt onödigt när det är jul...

Ja, iallafall. Idag blir det väla med V och A. Jag fattar inte det, att när
vi går i skolan som vanligt träffas vi aldrig, eller onsdagar tack vare vår
tradition denna termninen men aldrig annars verkligen. Men när det är
lov (mest jullov faktiskt) är vi hela tiden. Men det gillas så ;)

Nu ska jag skriva lite lappar, flest rosa känner jag på mig!
Shiralee, jag saaaaaaknar dig något helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: shiralee

jag gillar rosa. :)

jag saknar dig mega sjukt mycket bubbisnubbisnumba. :D

vill också kunna gå på väla och sånt med dig, men neeeeeeeeeeeh! :(

2009-12-21 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0