v ä r l d e n s n ä s t b ä s t a d a g


Jag vet att ni har sett bilden typ 1000 gånger, men jag älskar den och
den är från förra julafton så det fick bli den idag också.


Lite bråttom har jag allt, folket kommer om ungefär 35 minuter och jag
har lite att göra, inte jättemycket iofs. Sminka klart mig, ta på mig en
annan tröja och smycken. Det var allt, förhoppningsvis.

Mitt rum är fortfarande rent och fint och jag är stolt som jag vet inte vad
över mig själv.

Idag har jag dukat jättefint och bakat kladdkaka. Inte så mycket alltså.
Fortfarande ingen julkänsla i kroppen. Den kommer förhoppningsvis
till Kalle Anka, bara en timme kvar nu.

Ha världens bästa jul! PUSS&KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0