090222 - söndag ;D

träning klockan 9 på söndagmorrnar, kan dom inte va ännu lite snällare när dom gör tiderna?
ja, herregud, man kan ju knappt göra något på lördagkvällar utan att va död. men iallafall fristående idag då, eller inte för att vi dansade så mycket men... yngre laget får nästan all tiden till friståendet, men de behöver den tydligen mer än vad vi gör. det går bra för oss nu tycker jag nog :) så när dom små dansade hoppade vi lite flyverspring, det va ett tag sen, men det var ganska roligt och jag hoppas att vi kan tävla på det i finalen, skulle va roligt ;D ca 164 timmar kvar till tävlingen, det är ganska exakt en vecka. elr ja om prick en vecka har tävlingen precis slutat. sen när jag kom hem så nästan direkt kom mormor, vera, anges, adrian och petra hit och fikade på semlor och kex. mums säger jag då, semlor är typ - gott! jättemegabamsebaotagott till och med :D nu har dom gått och nu händer det inte så mycket mer idag. men eftersom jag och min kära dator kommer ganska bra överrens så ja, ni kan lista ut resten själva. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0