bästis :*

DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE

vad har hon för hårfärg just nu? typ brunt (:
brukar hon färga håret?  slinga, ja.
vilka färger har hon haft? den som hon har nu, blont, jättemörkt.
vad har hon för parfym? alla möjliga men hon brukar ha naomi campbell elr röda äpplet.
vad brukar hon använda för smink? foundation, puder, rouge, mascara, kajal, dipliner & ögonskugga
vad är erat bästa minne?  ett? :S
vart bor hon?  i sitt hus (;
är du avundsjuk på henne?  yes i am.
vad heter hennes syskon?  juulia. & hon är megagullig!
hur träffades ni?  gymnastiiik. <3
vad brukar hon göra på helgerna?  va på gh med mig.
vad brukar hon göra efter skolan?  plugga typ ;s
har ni kramats?  jaa?
brukar ni säga att ni älskar varandra? japp (:
har hon fräknar?  tror inte det.
har ni kollat på film någon gång? jaa klart!
har ni bråkat någon gång?  ja, tyvärr. & mångamånga.
har ni sovit i samma säng?  aop.
har ni skrattat tills ni gråtit? näe, kan man det på riktigt?
har du sett henne gråta? nej & jag tänkte på det innan.
vad gjorde du då?  -
har hon sett dig gråta?  eftersom jag alltid gråter, så ja.
vad ska ni göra i sommar? in my dreams ska vi på språkresa men på riktigt ska vi ha kul på hemmaplan.
hur länge har ni varit kompisar? vi har kännt varann 3,5 år men bara vatt kompisar typ 2 kanske.
har hon svikit dig någon gång? beror på vad som räknas med svikit.
har ni pratat i telefon någon gång? jag la precis på ju.
kommer ni vara kompisar om 10 år? ja för helvete!
älskar du henne? jag älskar henne mest.
och sist, vad heter din bästa vän?  frida puff persson (; <33


Kommentarer
Postat av: frida.

jag älskar dig väldigt mycket mest.. :$

<3<3<3

2009-02-27 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0