lördagendentjugoförstafebruaritvåtusennio.

godmorron på er!
jag har precis vaknat.
idag händer det la inte så mycket, ska upp till gh sen och träna
våra killar. alltid kul ju ;) men antagligen blir det bara jag & frida
eftersom felix inte kommer (dom skulle typ ha friståendeläger)
och chicken brukar inte va där så ofta nu längre. så jag vet inte
riktigt vad vi ska hitta på med dom. men det löser sig.
annars händer det ingenting alls idag.
om en vecka är det en dag till tävling. kärlek på det! :O
även fast vi har panik längtar jag. friståendet ; går bättre och
bättre faktiskt :) fast eftersom sandra d & frida fick byta formationer
i söndags blev det klart lite snurrigt, men vi har en vanlig träning
och en, kanske två extraträningar oxå så det kmr gå bra ;D men
vet ni vad? vi inleder hela tävlingen med det! hjälp säger jag bara.
sen hoppet ; är det enda vi egentligen kan antar jag. men oxå
det vi är sist ut i. aså inte sist-sist utan sist av våra 3 grenar.
och eftersom vi ska köra tumbling istället för vanliga mattvåder
så är det såklart det vi är sämst på. fast vi är inte dåliga, bara
typ mindre bra än de andra grenarna. fast det kmr gå bra, första
varvet bytte vi till 3 hjulningar eftersom vi aldrig kmr få ihop det annars,
men det känns faktiskt bra :) andravarvet, rondat flickis till flickis salto.
jag ska köra flickis salto och stå sist som det ser ut nu. det ser helt
okej ut när vi kör :) & sistavarvet hjulning chase handvolt handvolt frivolt.
jag ska nog köra på frivolten. elr ja, när jag sa till vera att jag inte ville
så kastade hon en penna i huvudet på mig så jag antar att jag ska det.
ja, herremingud det är bara 8 dagar kvar, jag fattar inte det!
fast även om vi inte vinner kan vi anmäla oss direkt till finalen och
eftersom finalen går i helsingborg så ska vi lätt göra det ;D jag vet inte om
vera har gjort det än, får gå in på gymnastikförbundet och kolla det sen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Första kommentaren ;)



Fin blogg :)



<3

2009-02-21 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0