melodifestivalsmys hos frida nudå!

nu har jag kommit hem från gh, först var det killarnas träning, dom var duktiga :) och sen var det möte för alla ledare inom tävling. jag tycker man låter så stor och viktig när man ska gå på möte. så idag har jag alltså vatt stor och viktig. det låter nått för världen va? ;) nu ska jag snart hem till frida och ikväll ska vi ha melodifestivalsmys. det var jättelängesen jag var hos henne nu känns det som och jag har inte träffat min lilla elin på en hel evighet! ändring på det snart då! & jag har typ klätt upp mig, elr jag har bruna trikåer, en gräddfärgad zoul-tunika med ett brunt skärp. det är en av mina favoritoutfiter för tillfället, nästan så man känner sig lite fin :D nu ska jag fixa mig lite till, hoppas ni får en lika guttig kväll som jag ska ha! haha, varför skrev jag guttig? vet inte, det är nog ett nytt uttryck. haha. puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Det hade blivit ännu guttigare med BWO i final... fast då hade ju inte Molly kunnat gå vidare... hmm... svårt det här med melodifestival.. :P

2009-02-21 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0