nervööös.

hej snyggingar ;*
idag är jag riiiktigt nervös, tävling imorgon jue :D jag tänkte efter lite, och jag ska tävla på 5 varv + fristående (mellanhopp är inte riktigt min grej, okej?) och 4 av varven + detta friståendet har jag aldrig tävlat på innan... tjohej! fattar ni nu varför jag har varit nervös hela veckan? sen dessutom igår så ändrade vi vissa saker i friståendet, totalt onödigt enligt mig! och slutet ändrade vi men ändrade tillbaka fast inte exakt lika dant... omg... stackars frida som ska umgås med mig hela kvällen, jag kommer va totalt hyper... shiiiet aså, eeeeeh.. vet inte vad jag ska skriva, förutom att jag är jättenervös, vilket alla redan visste! puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0