prao imrn igen...

ååh, har precis kollat björn gustafsson-filmen. han är fett rolig, och utseendet gör ju ingenting värre om man säger så ;) nu kollar resten av familjen på 21, typ en film när han lär sig räkna på kort och sånt, men jag pallar inte.. elr jag kmr gå ner & kolla sen fast först måste jag sitta vid datorn en liten stund. för det blev inte alls någon datordag utan jag var hos frida istället. & högläste lill-kitty för henne (h' fett bra var den ju.. eller sådär kanske... man kan få ha sin egen åsikt i den frågan. idag har för övrigt varit en ingetsminkdag. dom dagarna är rätt sköna ibland, man kan gnugga sig i ögonen precis hur mycket man vill, det är naaajs ;D hahaha.. & så slipper man tvätta bort det oxå, riktigt skarp är jag idag tycker jag nästan. (i) jag saknar skolan för mycket alltså.. prao är inte alls så kul som man tror.

det finns saker som gör en besviken, nästan ledsen. saker som man helst inte berättar för någon, utan som bara finns där. fuck dom sakerna, och jag har lärt mig att folk gör en besviken och ledsen väldigt ofta, även fast varken man eller dom tänker på det. elr jo, man själv tänker på det och försöker släppa det, men det blir svårt ibland. fast mörka dagar har man nästan alltid någon vid sin sida. eller jag har det iallafall, tack för att ni finns folket. jag älskar er. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0