& så var det självförtroende.

jag har rätt dåligt självförtroende enligt mig själv. that sucks! så nu har jag tänkt ändra på den saken! jag ska börja känna mig nöjd över saker som jag har gjort bra och skriva upp 5 bra saker varje dag. låter inte det som en bra idé? så kan man titta tillbaka på det när man har dåliga dagar och fatta att man faktiskt gör saker bra & rätt ibland. det känns faktiskt riktigt bra idag och har gjort det de senaste dagarna. och förra måndagen sa chicken att jag var en väldigt tänkande person. det är både bra och dåligt, men jag ska försöka använda det till min fördel. sen ska jag försöka sluta gråta så mycket som jag gör. det är helt otroligt aså, och jag brukar inte gråta för att jag har ont någonstans eller har skadat mig, utan mer för... ja, jag vet inte egentligen, men det är skönt att gråta. & bra att gråta. ibland. bara det inte blir en vana och så, utan jag tror att om man gråter lagom mycket och låter sig bli tröstad så kan det kännas riktigt bra efteråt. jag vill vara en tänkande person som är nöjd med sig själv. & det ska jag bliiii. puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men du måste ju inte bara göra rätt!! haha.. nej men asså fy jag gråter också.. bättre och gråta (inte för att jag har gjort illa mig eller så) än att lämna det inuti en.. så säger mamma ;P Fy vad bra du är på att skriva!! :D

2009-02-26 @ 00:31:13
URL: http://lovej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0