stan med sandrabby :) <3

efter praoen stack jag direkt till stan & träffade sandra. & fiona lite snabbt. gick till ebbas, det är lixom love. fiona åt en bit kladdkaka på sådär 2 sekunder och sprang till tåget som hon endå missade. HAHA. efter det gick vi till gina och där fanns en hela maaassa fina saker. köpte en jättesöt aprikos kjol som jag ska ha på mig på fredag när jag & fay ska fira våran fiona som fyllde byxmyndig i måndags :D <3 sen sprang vi runt halva stan för att leta upp vita strumpbyxor, det var jävligt svårt att hitta ska jag berätta för er. hittade till slut på kappahls barnavdelning, så den får dagens plus. sen stack vi hem var & en till sig och jag lagade kycklingspett och ris till familjen, visst är jag duktig? nu sitter jag här & är lagom duktig, och om en timme börjar mitt älskade greys anatomii <3<3<3<3

tack för idag sandra. jag älskar dig, (v)
puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0