this is my day.

vaknade vid 20 i 8, fixade mig och packade väskan till gympan och sånt, sen började praoa klockan 9, hände inte så mycket, bara samma som vanligt. & sen sluta vid 3, bussen till gh halv 4, (ja, mina måndagar är sådär halvstressiga!) föräldramöte för hulken, typ hade aldrig sett hälften av våra ungars föräldrar... :p nu har jag det iallafall. och ni som inte visste det, dom ska tävla trekampen den 2-3 maj :) ska bli kuuligt. sen egen träning 6-9. det gick la upp och ner som vanligt när det gäller mig. fick till nårra helt okej saltosar, sen bara craschade jag, jag stämde typ på det blåa och snurrade halvt och landade på ryggen. ajajaj.. :s ja, och så körde jag direkt efter, kändes rätt skönt... men efter det så bara typ fattade jag egentligen vad som kunde ha hänt, det var endå rätt nära nacken och vi tävlar på söndag, hallå? så då blev jag typ skiträdd och vägrade flera gånger och sista strömningen körde jag.. omg, hur fan ska detta gå? men jag springer inte förbi iallafall, då tar jag typ självmord. sen hoppade vi, gick bra i början fast jag landade tungt med mening eftersom mig rygg är inte bästis med mig just nu.. sen typ dom sista sträckt-halvorna blev katastrof men jag antar att vera vet att jag kan bättre eftersom dom inte bytte ut mig. & så skulle dom andra hoppa plint och vera tvingade mig att köra en gång och sen fick jag vila, för er som inte vet det suger jag på plint och blev bortplockad först, det blir jag alltid. sen precis innan vi slutade så körde vi igenom friståendet 2 ggr, det gick bra :) men vi har en friståendeträning till på fredag också så det är helt coolt ;) det jag vill ha sagt med detta inlägget är: glöm inte att tycka synd om mig.

& GRATTIS TILL FIONABABY & ELIN IDAG :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0