vårkänsla.

idag är det lite vårkänsla tycker jag. solen skiner, himlen är blå. snön har nästan smält bort och det är inte alls lika kallt som det har varit tidigare, senast igår var det svinkallt. hoppas vi får behålla detta och att det blir ännu varmare snart. jag längtar till slutet av våren och sommaren. efter att kunna använda shorts & linnen, tunikor som man inte har använt på riktigt länge. och så vill jag ha en massa ballerinaskor. dom är så söta, finns lixom i alla olika färger och mönster som kan tänkas, och behöver inte va så ruskigt dyra för att vara fina. sen vill jag ha nya kawasaki oxå. några lite färggladare eller mönstrade hade inte varit helt fel. men något som jag verkligen måste ta mig i kragen och köpa är klänningar. jag älskar klänningar men äger dock inte allt för många själv. eller rättare sagt, jag har typ inga. och då menar jag det verkligen, det är en sak att säga att jag inte har några linnen. då menar jag att jag inte har alltför många fina linnen. men klänningar har jag faktiskt inte, och det kan nog vem som helst... vad heter det ordet? jag kommer inte på det. fett störigt. men typ det kan vem som helst .. ja, vafan. ni fattar vad jag menar, ellerhur? nu tittar jag ut och ser att molnen har börjat täcka himlen. noooo! aja, vi hörs. puss på er! <3


bilden är inte tagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0