10.28



varför är jag ens uppe? först och främst kunde jag inte sova innan jag skulle iväg till vera eftersom jag låg och smsade och sånt, plus att jag inte va speciellt trött. jag gick hem till en speedad vera som bara flängde runt, då vaknar man lixom till lite dessutom. och vera åkte. sorgligt till 1000. och när hon väl hade åkt kunde jag inte sova, låg och smsade lite till och sen mådde jag helt sjukt illa så jag gick ner och tog en macka och sen satte jag mig i veras säng och läste chic. somnade kanske 20 över 4 och vaknade igen vid 9 av att adrian och joel kollade på tv. sen somnade jag nog om en liten stund innan jag fick sms. så nu gick jag hem och mamma tyckte det va helt konstigt att jag inte skulle sova, haha. :P men nu är jag kanske lite trött men om jag somnar nu så försvinner hela dagen. rörigt inlägg. skriver mer sen, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0