11 juni då alltså.

jag har lite bloggtorka för tillfället som ni nog märker. just nu sitter jag och äter jordgubbar och inget mer. inget att göra ikväll heller (har ni hört det förut?) för varken jullis eller sandra kunde sova här, tråk. men lite plus för att jag faktiskt har ansträngt mig och frågat hela två personer idag. istället har jag bestämt mig för att kolla på en film ikväll. och idag ska det minsann bli av. frågan är ju då bara om jag ska sticka och hyra en eller om jag letar upp nån här hemma. andra alternativet låter lugnare.

imorgon är det träning med elit, 10-14. fyra timmar. helt sjukt länge. jag kommer dö. och jag är nervös. usch fy och blä. hoppas bara på att alice vill va lika gullig igen, då överlever jag nog :)

jag har kommit på att mitt datumminne är helt sjukt. kolla här; idag är det en månad sen skolavslutningen (okej, inte så konstigt att komma ihåg kanske), ett år och en månad sen vi kom hem (inte heller så konstigt att jag vet med tanke på att vi kom dagen innan skolavslutningen och den var en dag tidigare förra året) och om två dagar, alltså den 13 är det 3 år sen vi kom hem från thailand första gången. och DET är däremot konstigt att jag kommer ihåg med tanke på att jag inte har tänkt på det en enda gång sen dess! och ingen ha sagt det heller. weird.

ganska långt inlägg blev det endå faktiskt. puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du glömde MT:s födelsedag... :( ;)

2009-07-12 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0