14.20

jag fattar inte att halva året har gått ! :O var har all tid tagit vägen? jag har klarat mig utan godis i sex jävla månader, fattar inte det själv ens. men stolt är jag :D

om 10 minuter ska jag till väla med vera och vendela, trevligt. får hoppas att det finns mer på väla än vad det finns på stan ;) och nu fick jag ett sms, vi åker inte förrens 3. så då har jag ju massa tid! :) det blir oxå att jag skiter i träningen ikväll, vi har ju fått erbjudande att träna med blå på onsdagar 17-19 i hittarpshallen. jag hittar inte ens dit? och så hade jag glömt det och bestämde att jag skulle till väla istället. och träningen skulle endå bara bestå av stationer + att vi kanske skulle få lära oss lite av friståendet om vi har tur. så idag blir det inget. :P


vera & agnes hoppar, bild från i vintras typ ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0