15 juli

inatt kom amanda och lovisa ner så dagen spenderas med dom såklart! vi har precis kommit hem efter en låång promenad ner till sofiero, ätit glass och sen tillbaka igen. hela vägen hade vi en disk (frisbee) fast en mjuk och konstig sådan som vi har gått runt och kastat på varandra. för tydligen så är diskgolf en sport som finns på riktigt!?

albin: mamma, du står ivägen för korgen!
mamma: jag kan va korgen.
albin: nej! linnea är korgen!


nu ska jag packa klart och sen blir det en runda ner på gröningen för baad, det va ett tag sen man badade men idag är det väldigt varm och då får man passa på :) dock känns det som att det kommer börja åska sen. inte kul, men bara vi hinner bada först så är jag nöjd ;) puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja jag vet och de ska bli så himla kul:D<333333

2009-07-15 @ 13:26:03
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0