16.51



nu har jag precis kommit hem från en runda i stan med fiona! skönt att hon är hemma, verkligen. jag har saknat både henne och fay som attans. dagens inköp blev klänningen som jag blev kär i när jag var på väla, den fanns på vero moda i stan :) och en mascara. och när vi skulle gå från knutan till kicks så regnade det väldigt mycket och vi blev väldigt blöta, sen mellan kicks och h&m var det inte direkt uppehåll heller.

om en stund ska jag åka iväg till träningen, jag kommer va lite lonley eftersom sandra eller frida inte kommer och julia har antagligen slutat. buhu. montana kan få rädda mig. eller emma ;) haha. jag orkar egentligen inte träna med tanke på att jag vet vad som väntar, men om nu det skulle bli så att jag ska satsa på att försöka komma in i elit så blir det inte direkt lättare där.

jag har fortfarande lust att skriva, rita, klippa och klistra. men jag tror att jag ska göra det efter träningen :) ganska mysigt är det faktiskt med regn med, att vara inne på gh när det smattrar, höhö.

jag saknar shiralee och vendela. jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fin bild!=D

2009-07-12 @ 22:15:22
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0