16.53

ändrade planer, inget sovande blev det utan jag och min kära lilla kusin, nämligen agnes åkte ut till väla för att gå på klänningjakt och leta present till vera. och klänningar blev det, jag köpte en vit på bikbok (ett linne blev det oxå) och agnes köpte en röd med vita prickar på gina och en lila på vero moda. dock sä har jag oxå gått och kärat ner mig i hennes lila, fast jag ska ha den i rosa, men den fanns inte i S på väla så jag får ner på stan och kolla om den finns där. annars vet jag helt seriöst inte var jag blir av. KÄÄRLEEK!

om en stund ska vi ha gäster, svante, therese, jens och linn kommer så egentligen håller jag på att sminka mig men ögonfransarna vill inte som jag vill, sen funderar jag på att locka håret lite oxå. den vita klänningen har jag på mig och kanske att jag tar en bild som ni får se när jag har fixat klart mig! nu ska jag skynda mig lite, måste städa rummet oxå, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0