18.02

jag har packat lite faktiskt, stolt. men vi åker inte förrens på torsdag, yeeey :D så då är jag alltså hemma imorgon med och då blir det nog träffa amanda och lovisa en sväng, dom kommer ner sent ikväll nångång tror jag. men sen åker vi torsdag morgon vid fem, låter det inte mysigt?

julia har varit här iaf, trevligt värre! känns som att det va längesen. vi har mest nördat oss vid facebook eftersom jag har skaffat det idag :O och hon ville ha massa nya kompisar. haha. sen målade vi naglarna, jättegulligt blev det! varannan gul och varannan orange på oss båda två. me liike :D nu har vi typ gäster. olle, katarina, joel och ylva. sen kommer typ några andra med, pappas moster eller nåt sånt och säkert farmor och kenneth med.

jag tror jag ska gå ner och va lite social faktiskt. och ni som jag inte redan har lagt till ska lägga till mig på facebook! :D puss på er! <3


agnes & vera, favoritvitaminerna. SAKNAR ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0