20.26

jag, vera och vendela blev skjutsade ut till väla av åke vid 3, det började med att vera och åke tog sånna foton och sånt, sen köpte vera en stor resväska. för v&v ska ju till jersey på språkresa redan på lördag! :O snacka om att jag är avensjuk. jag hade oxå så gärna velat åka på språkresa, och så var det ju tänkt men sen så sket allt sig. vi gick runt och kollade en massa och gick till ikea, var där tills kvart över sju eller något sånt. väldigt trevligt, får göras om! jag fick med mig hem ett gult nagellack, ni vet mitt rosa älskade, ett sånt fast gult som passar till mina solglasögon :) och sen en turkos bh och en svart klänning. kan inte riktigt bestämma mig ifall jag ska klippa av och sy upp klänningen till ett linne eller låta den va... här får ni en bild på den, så kan ni ju säga vad ni tycker :) puss på er! <3


så nu ska alla svara... en svart klänning eller ett svart linne?

Kommentarer
Postat av: jullis :D

ehm, svåt val. jag tror det är lika fint vilket som :)

<3

2009-07-01 @ 21:57:05
URL: http://breathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0