25 juli

väldigt trevligt nere på festivalen igår med sandra, julia och marie :) jag träffade mktmkt folk, hade vi haft tävling om vem som träffade mest (vilket jag ville ha) så hade jag lättfett vunnit. men det hade vi inte :p sen GICK vi hem till julia och var hemma där vid 1, sen kollade vi lite på how i met your mother och sen blev det sova.

imorse fick jag gå upp redan halv 10 eftersom jag skulle hem till vera och fira henne. väldigt kul att träffa henne (& vendela och amalia) igen, längeseen. vi hade iaf väldigt roligt, flippade som vanligt. men oxå som vanligt så är det jag som ser flippigast ut av alla. vet inte varför. det bara blir så :p så det var bara att sticka hem och fixa om sig, och det var preciiis att jag hann med bussen. dock så fick jag inte med mig nån tjocktröja så jag har gått runt och frusit hela kvällen. iallefall så först träffade jag fay, fiona och oliwia. vi åt och lite så sen stack oliwia och träffade henrik och sandra, julia och marie gick med oss. men sen försvann julia till matilda och en stund senare så kom filippa och elli med oss. sen träffade vi massa andra oxå. väldigt trevligt iaf, tack för dessa två dagarna alla som har gjort dom riktigt roliga :D

nu ska jag gå och sova, träning 10 imorron ju... puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0