27 juli

igårkväll efter jag hade krängt 3 bitar jordgubbstårta så kom Tove och Molly till mig. men vi gick ut nästan direkt, vi gick till Molly. en liten omväg bara. det var väldigt trevligt, har inte träffat Tove sen förra sommaren och det var inte mycket då heller. vi satt och pratade ett tag och sen gick vi och hämtade Joel hos Adrian. sen gick vi tillbaka till Molly igen och en liten stund senare skulle Tove & co åka och då gick jag med hem. när jag kom hem så satt jag och gjorde armband en liten stund innan det var dags att krypa till kojs. ett kapitel i Twilight hann jag också med förresten.

imorse vaknade jag 10 över 10 och gjorde absolut ingenting i en timme. sen blev det bestämt att jag skulle åka ut till Frida. eller Väla först, men med Frida. vi gick runt en liten stund och sen gick vi bort till McDonals och köpte glass. dom bredvid oss var minst sagt konstiga. när vi var klara på Väla cyklade vi hem till Frida och pratade lite och åt. Efter det åkte vi till GH. först för att planera killarnas träning med Felix, och det gjorde vi i en timme. riktigt duktiga var vi. men sen sket jag i träningen och tog bussen hem istället.

farmor har varit här och lämnat kanel- och vaniljbullar. det är gott. och jag ska nog gå ner och ta en snart. vet ni? imorgon blir det ett efterlängtat Harry Potter maraton med Sandra, Julia och Marie. yeey :D puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0