28 juli

idag har jag haft Harry Potter maraton med Julia, Sandra och Marie. eller vi har bara sett tre filmer än så länge. fast bara jag och Julle, för S & M stack innan. efter att vi hade ätit. vi åt tacos btw, väldigt gott. Julia tycker jag ska skriva att hon var bäst på att laga mat, fast det var hon inte, för det var Sandra. som vanligt. utan henne hade vi aldrig fått nån mat. fast Julia var duktig hon med, eller nej förresten, det var hon inte. hjälpte inte till ett skit. ;) nu ska vi bege oss till bussen för snart ska vi titta på Harry Potter 6 på bio. och efter det ska vi gå hem till Julle, typ klockan 12 och sen titta på 4an och 5an. dom vi inte har hunnit se alltså. då har vi varit coola och tittat på alla samma dag, eller inte riktigt samma dag men ni fattar. fast lite fel ordning. men det gör inget. jag känner att detta inlägget blev ganska konstigt och knäppt så jag slutar skriva nu. puss på er! <3


en söt bild på min jaoolis från hennes konfa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0