29 juli

kvällen blev jättekul, precis som allting blir med rätt personer. jag och Jullis träffade Sandra och Marie på GA, gick till TH och köpte dricka och sen hämtade vi ut biljetterna men eftersom vi va rätt tidiga så gick vi ut igen och Sandra fick för sig att hon skulle köpa nåt himla godis som inte fanns nånstans förutom på seven eleven. sen satte vi oss på en bänk och satt där en liten stund och flummade lite. filmen började kvart över 9 och jag och Marie fick för oss att vi skulle sitta på sånna upphöjda saker som alla småttingar sitter på för att se bättre men det var inte skönt nån stans så vi sket i dom rätt fort. men väldigt bra var den iaf, ni som inte har sett den; se den! dom flesta har antagligen redan sett den men ja. sen gick vi hem till Jull, eller jag och hon iaf och dom andra gick till sig. vi tittade på 4an och åt cheesecake, glass, popcorn och drack oboy. men jag somnade och vaknade lite hela tiden så vi bestämde oss för att skita i 5an och sova istället.

imorse vaknade vi, åt frukost, kollade på tv och stack till Sandra. men S & M skulle till stan (gå) och jag följde med dom och Julia stack hem igen. efter en liten runda på stan utan något med mig så åkte jag då hem. jag är jättetrött. och ikväll är det träning, dans. 7-9. vill inte egentligen men så är det.

jag har blivit dålig på att uppdatera och speciellt på att lägga in bilder men jag har inga roliga och nu är pappa hemma med kameran igen så förhoppningsvis blir det förbättring, annars får ni stå ut iallafall. men det blir bara så att jag inte orkar ta kameran med mig och den lilla är helt störd och jag har ingen sladd till mobilen så ja. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0