första juli, tjohej.


denna lilla sockersöta flickan som fyller 3 år idag! GRATTIS VICTORIA! :D <3

idag vaknade man inte av några skrikande ungar eller en läskig maskin. dock så hade jag vaknat typ 1000 ggr innan jag gick upp, och jag skojar inte. men nu är klockan över 11 och jag har masat mig ur sängen och bort till min lilla dator, värsta morgonrutinen ju ;)

idag har jag inga planer på vad som ska ske, kanske bara vara hemma och slappa? typ lägga mig ute i solen ett tag och sen kanske sticka bort till vera eller någon om hon är hemma. gulligt. nej. jag vet vad jag vill göra. det finns 2 saker, den ena är mer eller mindre omöjlig, men sticka till väla skulle jag väl kunna göra? får försöka dra med mig någon bara ;)

nu ska jag äta frukost, något jag har blivit ganska dålig på. men med tanke på att jag somnade så hungrig att jag trodde jag skulle spy så är det nog bäst att äta ordentligt idag. vi hörs sen, puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: louise

Grattis Vickan! ;D snygg blogg du har Linnéa, påminner lite om våran. Kolla systrarna gunnarssons flumblogg! ;P http://systrarnagunnar.blogg.se

2009-07-01 @ 11:47:48
URL: http://louisegunnarsson.blogg.ase

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0