glad :D

fy vad trött jag är. helt sjukt. men oxå vääldigt glad, vilket vi inte klagar på :D datorn laggar satan och jag måste plocka undan alla kläder men endå så är humöret på topp, riktigt trevligt med sånna dagar ibland!

jag har ju sovit hos frida inatt, igårkväll kollade vi på world trade center. ganska hemsk film om man säger så, med tanke på att det faktiskt är en sann historia. och så åt vi ben&jerry's, mums. och jordgubbar med grädde. haha. men gottgott var det. och jag blev utsedd till smsnörd och så fick jag inte röra mobilen på en halvtimme, jag klarade det men lite jobbigt var det faktiskt (a)

claes: tänk om du skulle tappa mobilen... eller glömma den nånstans...
eva: men claes, skräm inte upp henne nu när hon snart ska gå och lägga sig!

imorse vaknade vi vid elva, gick upp och cyklade till italienska caféet och köpte bullar. sen åkte vi hem, åt, gick och la oss och flippade lite till extreeeemt bra låtar och sen sjöng vi singstar innan det var dags för frida att åka till laröd och passa barn och jag åkte hem. här hemma har jag bara flippat lite oxå, helt stört hur glad jag faktiskt är! haha.

ikväll ska jag träna med elit för första gången, hjäälp. fys dessutom. puss på er! <3



lag päronen som tog guuld på trio maxi i höstas ;) älskar bilden.


Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag ska bli höööööööööööög som en drake dåååååå (8)

2009-07-10 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0