godmorgon!

pappa väckte mig elva, han tyckte inte att jag skulle sova längre... hrm... jaja, men nu är jag iaf uppe och så, ska snart ner och äta lite frukost. hungrig är jag dock verkligen inte men ja.

idag är det måndag, vilket betyder träning. annars har jag inga planer, iochförsig så hinner jag kanske inte jättemycket med tanke på att träningen börjar sex och klockan är redan halv tolv. eller ja, lite skulle jag nog hinna, vet inte riktigt vad som skulle göras bara. jag vill rita, skriva, klippa och klistra. det ska jag nog göra faktiskt.

men nästa; frukost. hörs senare, puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fin bild!=D<3333

2009-07-06 @ 22:00:31
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0